ОСОБЛИВОСТІ ІМІДЖУ МЕДИЧНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ ЙОГО ФОРМУВАННЯМ ЗАСОБАМИ ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ
Завантаження...
Дата
2024-05-15
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкрито особливості іміджу медичної установи та визначено підходи до управління його формуванням. Увагу приділено виявленню репутаційних активів медичної організації, оскільки саме репутаційна складова в умовах глобалізації та інтеграції світової економіки стає найважливішою конкурентною перевагою і дозволяє не тільки виходити на нові ринки послуг, але й існувати на цих ринках в довгостроковій стратегічній перспективі.
The article discloses the features of the image of a medical institution and defines approaches to the management of its formation. Attention is paid to identifying the reputational assets of a medical organization, since it is the reputational component in the context of globalization and integration of the world economy that becomes the most important competitive advantage and allows not only to enter new service markets, but also to exist in these markets in the long term strategic perspective.
Опис
Ключові слова
імідж, імідж організації, клініка, медична установа, конкурентоспроможність, паблік рілейшнз, image, image of organization, clinic, medical institution, competitiveness, public relations
Цитування
Деревʼянко А. Ю. Особливості іміджу медичної організації та управління його формуванням засобами паблік рілейшнз. Розвиток системи управління організацією: Європейська практика та досвід України : Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю (м. Харків, 15 трав. 2024 р.) : у 2 ч. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. Р. Черновол-Ткаченко, О. Мармази, О. Гречаник. Харків, 2024. Ч. 1. С. 24–28.