ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ХІМІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНОГО СИМУЛЯТОРА PhET
Завантаження...
Дата
2024-11-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Розглянуто теоретичні та практичні аспекти використання інтерактивного онлайн-симулятора PhET на уроках хімії. Запропоновано методику формування поняття про шкалу рН за допомогою онлайн-експериментів, що проводяться на симуляторі PhET. Обговорюється важливість використання віртуальних лабораторій у навчанні хімії та їх переваги над традиційними засобами візуалізації.
The theoretical and practical aspects of using the interactive online simulator PhET in chemistry lessons are considered. A methodology for forming the concept of pH scale using online experiments conducted on the PhET simulator is proposed. The importance of using virtual laboratories in teaching chemistry and their advantages over traditional visualisation tools are discussed.
Опис
Ключові слова
віртуальні хімічні лабораторії, інтерактивні PhET-симулятори, дослідницька діяльність учнів, інформаційно-комунікаційна компетентність, virtual chemistry laboratories, interactive PhET simulations, students research activities, information and communication competency
Цитування
Старченко В. С., Макєєв С. Ю. Організація дослідницької діяльності на уроках хімії за допомогою інтерактивного симулятора PhET. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 394–396.