ІНТЕРАКТИВНА ПЛАТФОРМА PHET І LEARNINGAPPS ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
Завантаження...
Дата
2024-11-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглядається використання інтерактивної платформи PhET для підвищення пізнавальної активності учнів на уроках біології та хімії. Описуються переваги інтерактивних симуляцій у формуванні глибокого розуміння наукових концепцій. Наводяться приклади успішного застосування PhET для пояснення складних тем. Висвітлюються перспективи інтеграції PhET у навчальний процес для покращення результатів навчання.
The article discusses the use of the interactive platform PhET to enhance students' cognitive activity in biology and chemistry lessons. The advantages of interactive simulations in developing a deep understanding of scientific concepts are described. Examples of successful use of PhET to explain complex topics are given. Prospects for integrating PhET into the educational process to improve learning outcomes are highlighted.
Опис
Ключові слова
інклюзивна освіта, хімія, біологія, освітній процес, розвиток, технології, PhET, LearningApps, inclusive education, chemistry, biology, educational process, development, technology
Цитування
Мелікян С., Андрієнко К. Інтерактивна платформа PhET і LearningApps як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках біології та хімії. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 383–385.