СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-11-07
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Сюжетно-рольова гра є невід'ємним компонентом формування соціально-комунікативної компетентності старших дошкільників, має потенційний вплив на їх соціальний розвиток. Сюжетно-рольові ігри входять до групи розвивальних ігор, які мають вплив на розвиток дитини. Вибір дитиною сюжету і змісту гри дає їй можливість самовиразитися і пристосувати ігрове середовище до своїх потреб та інтересів. Сюжетно-рольова гра є провідним видом діяльності у старшому дошкільному віці, тому доречно розвивати мовленнєву компетентність дитини саме в ній. The story-role game is an integral component of the formation of social and communicative competence of older preschoolers, has a potential impact on their social development. Story role-playing games are included in the group of educational games that have an impact on the child's development. The child's choice of the story and content of the game gives him the opportunity to express himself and adjust the game environment to his needs and interests. Story-role play is a leading activity in older preschool age, so it is appropriate to develop a child's speech competence in it.
Опис
Ключові слова
соціалізація, сюжетно-рольова гра, інтелектуальні порушення, дошкільний вік, соціально-комунікативна компетентність, socialization, story-role game, intellectual disabilities, preschool age, social-communicative competence
Цитування
Полікарпова О. Соціалізація дітей з інтелектуальними порушеннями засобами сюжетно-рольових ігор. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 331–333.