ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Завантаження...
Дата
2024-11-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розкрито важливість формування національно-патріотичних цінностей у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках літературного читання в умовах воєнного стануу. Проаналізовано особливості проведення уроків літературного читання та шляхи формування національно-патріотичних цінностей. Висвітлено загальні методичні рекомендації щодо формування національно-патріотичних цінностей у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту на уроках літературного читання.
The thesis reveals the importance of forming national and patriotic values in primary school children with intellectual disabilities in literary reading lessons in wartime. The features of conducting literary reading lessons and ways of forming national and patriotic values are analyzed. The general methodological recommendations for the formation of national and patriotic values in primary school children with intellectual disabilities at literary reading lessons are highlighted.
Опис
Ключові слова
національно-патріотичні цінності, інтелектуальні порушення, уроки літературного читання, молодші школярі, виховання, national-patriotic values, intellectual disabilities, literary reading lessons, primary school children, education
Цитування
Науменко Н. В., Сущенко Е. М. Формування національно-патріотичних цінностей у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями на уроках літературного читання в умовах воєнного стану. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 316–318.