ПРОГРАМА СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-11-07
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Сенсорне виховання є важливим аспектом розвитку дітей з легкими інтелектуальними порушеннями. Розроблена програма враховує теоретичні та методичні аспекти для ефективного сенсорного розвитку дітей. Експеримент показав, що програма покращує когнітивні та моторні навички, емоційний стан та адаптаційні можливості. Впровадження програми сприятиме успішній соціалізації та подальшому навчанню. Sensory education is a critical aspect of the development of children with mild intellectual disabilities. The developed programme takes into account theoretical and methodological aspects for the effective sensory development of children. The experiment has shown that the programme improves cognitive and motor skills, emotional state and adaptive capabilities. Implementation of the programme will contribute to successful socialisation and further education.
Опис
Ключові слова
сенсорне виховання, інтелектуальні порушення, старший дошкільний вік, програма сенсорного виховання, sensory education, intellectual disabilities, senior preschool age, sensory education programme
Цитування
Горелик О. В. Програма сенсорного виховання дітей старшого дошкільного віку з легкими інтелектуальними порушеннями. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 289–291.