Формування словотворчих навичок у старших дошкільників із ЗНМ ІІ рівня в процесі ігрової діяльності

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз та узагальнення результатів дослідження проблеми формування словотворчих навичок у старших дошкільників із ЗНМ ІІ рівня в процесі ігрової діяльності. Розглянуто особливості словотворчих навичок дітей старшого дошкільного віку з із ЗНМ ІІ рівня. У констатувальному експерименті проведено обстеження дітей та визначено рівень сформованості словотворчих навичок. На формувальному етапі експерименту розроблено та експериментально перевірено ефективність комплексу ігор на формування словотворчих навичок старших дошкільників із ЗНМ ІІ рівня. The qualification work carried out a theoretical analysis and generalization of the results of the study of the problem of the formation of word-forming skills in older preschoolers with ZNM II level in the process of game activity. The features of the word-forming skills of older preschool children with ZNM II level were considered. In the ascertaining experiment, the children were examined and the level of formation of word-forming skills was determined. At the formative stage of the experiment, the effectiveness of a set of games for the formation of word-forming skills in older preschoolers with ZNM II level was developed and experimentally tested.
Опис
Ключові слова
старші дошкільники, ЗНМ ІІ рівня, словотворчі навички, ігрова діяльність, older preschoolers, ZNM II level, word-forming skills, game activity
Цитування
Шаповалова Ю. А. Формування словотворчих навичок у старших дошкільників із ЗНМ ІІ рівня в процесі ігрової діяльності : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 016 Спеціальна освіта / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. спец. педагогіки. Харків, 2024. 72 с. : іл., табл. + дод.
Колекції