ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ІНТЕГРОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСАХ ПРИРОДНИЧОЇ ГАЛУЗІ
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена важливій проблемі впровадження інтерактивних технологій у навчальний процес середньої школи. Це дослідження відповідає сучасним викликам освіти, спрямованим на формування компетентностей, які необхідні для всебічного розвитку учнів. У роботі комплексно висвітлено теоретичні основи інтерактивного навчання, проведено аналіз його педагогічних можливостей і розкрито специфіку використання інтерактивних методів у викладанні інтегрованих курсів природничої галузі. Окрему увагу приділено методичним рекомендаціям, які базуються на результатах емпіричних досліджень. Практичне значення дослідження полягає у створенні методичного інструментарію для викладання інтегрованого курсу «Природничі науки», який дозволяє активізувати навчальний процес, заохочувати учнів до самостійної роботи та сприяти формуванню критичного мислення. Результати дослідження можуть бути впроваджені у навчальний процес освітніх закладів і стануть корисними як для вчителів, так і для методистів.
The qualification work is devoted to the important problem of introducing interactive technologies into the educational process of the secondary school. This study meets the modern challenges of education, aimed at the formation of competencies that are necessary for the comprehensive development of students. The paper comprehensively covered the theoretical foundations of interactive learning, analyzed its pedagogical possibilities, and revealed the specifics of using interactive methods in teaching integrated courses in the natural sciences. Particular attention is paid to methodical recommendations based on the results of empirical research. The practical significance of the research lies in the creation of methodological tools for teaching the integrated course "Natural Sciences", which allows to activate the educational process, encourage students to work independently and promote the formation of critical thinking. The results of the research can be implemented in the educational process of educational institutions and will be useful for both teachers and methodologists.
Опис
Ключові слова
природничі науки, інтерактивні технології, освітній процес, natural sciences, interactive technologies, educational process
Цитування
Верхолаз Ю. О. Теорія і практика використання інтерактивних технологій у викладанні інтегрованих навчальних курсах природничої галузі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014.15 Середня освіта (Природничі науки) / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. сусп.-екон. дисциплін та географії. Харків, 2024. 58 с. : іл., табл. + дод.