SEXIST DISCOURSE IN ENGLISH AND AMERICAN ADVERTISEMENTS

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-10-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Sexism in advertising remains a prevalent issue in modern society. Advertisements often objectify women by portraying them in stereotypical roles or as objects of desire. These messages reinforce gender inequality and can influence public opinion. This issue requires active discussion and regulation to create a healthy informational environment. Сексизм у рекламі залишається поширеною проблемою сучасного суспільства. Heрідко реклама об'єктивує жінок, зображуючи їх у стереотипних ролях або як об'єкти бажання. Такі месседжі закріплюють нерівність між статями і можуть впливати на громадську думку. Це питання потребує активного обговорення і регулювання для формування здорового інформаційного простору.
Опис
Ключові слова
sexism, advertising, stereotypes, gender inequality, objectification, women's roles, public opinion, сексизм, реклама, стереотипи, гендерна нерівність, об'єктивація, роль жінок, суспільна думка
Цитування
Radchenia I. Sexist Discourse in English and American Advertisements. Актуальні проблеми іноземної філології і лінгводидактики : зб. наук. ст. здобувачів вищ. освіти ф-ту інозем. філології Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2024. Вип. 6. С. 153–157.