Реінжиніринг бізнес-процесів як концепція управління маркетингом

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі розглянуто маркетингову діяльність в організації, принципи, етапи та методи реінжинірингу бізнес-процесів, шляхи реінжинірингу маркетингових бізнес-процесів в організації, розроблена кваліметрична модель оцінки рівня реалізації реінжинірингу маркетингових бізнес-процесів, здійснено аналіз стану управління з означеної проблеми й на підставі отриманих результатів розроблено модель з удосконалення управління цим аспектом. The work examines marketing activity in the organization, principles, stages and methods of reengineering business processes, ways of reengineering marketing business processes in the organization, developed a qualitative model for assessing the level of implementation of reengineering marketing business processes, analyzed the state of management of the specified problem and on the basis of the received based on the results, a model was developed to improve the management of this aspect.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова діяльність, реінженіринг, алгоритм реінжинірингу, бізнес процеси, marketing, marketing activity, reengineering, reengineering algorithm, business processes
Цитування
Черних Д. П. Реінжиніринг бізнес-процесів як концепція управління маркетингом : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 073 Менеджмент / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. менеджменту та економіки. Харків, 2024. 68 с. : іл., табл. + дод.
Колекції