ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОГО ТА ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ У КОНТЕКСТІ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ В РАМКАХ НУШ
Завантаження...
Файли
Дата
2024-11-07
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Із зростанням глобальних екологічних проблем, пов'язаних із забрудненням довкілля, зміною клімату та втратою біорізноманіття, існує нагальна потреба викладати біологію та хімію в інтегративному контексті. Деякі з цих глобальних викликів включають збільшення забруднення води, відсутність продовольчої безпеки для громадян світу, експлуатацію ґрунтових ресурсів, нераціональне використання водних ресурсів та зміну клімату, що загрожує існуванню майбутніх поколінь.
The study focuses on the implementation of project-based and problem-based learning in the educational process of the New Ukrainian School to develop students' environmental awareness and research skills.
Опис
Ключові слова
НУШ, біологія, хімія, екологія, проєктне навчання, проблемне навчання, проєкт, екологічна свідомість, учні, biology, chemistry, students, projects, project-based learning, problem-based learning, NUSH
Цитування
Ярис О., Єрецький В. Застосування проєктного та проблемного навчання для розв'язання екологічних проблем у контексті біології та хімії в рамках НУШ. Природничі науки та освіта: сучасний стан і перспективи розвитку : IV Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 7–8 листоп, 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін. Харків, 2024. С. 413–415.