ЗМІСТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ З ДІТЬМИ МІГРАНТІВ У ФРАНЦІЇ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-15
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто організацію роботи з мігрантами у Франції. Створенням умов для їхньої успішної адаптації та інтеграції в суспільстві займаються фахівці різного профілю – шкільні вчителі, психологи, адміністрація шкіл, соціальні служби та інші структури. Провідні функції у цій діяльності належать учителю. Зазначено, що зміст діяльності вчителя з дітьми мігрантів у Франції полягає в: створенні в класі сприятливої атмосфери; підтримці в дітей мігрантів гордості за свою рідну етнічну культуру; розвитку толерантності, розуміння, прийняття і поваги до різноманітних етнічних форм і відмінностей; знанні культури та проблем сімей мігрантів тощо. The article deals with the organization of work with migrants in France. Creating conditions for their successful adaptation and integration in society is done by specialists of various profiles - school teachers, psychologists, school administration, social services and other structures. The leading functions in this activity belong to the teacher. It is noted that the content of the teacher's activities with migrant children in France consists in: creating a favorable atmosphere in the classroom; support of migrant children's pride in their native ethnic culture; development of tolerance, understanding, acceptance and respect for various ethnic forms and differences; knowledge of the culture and problems of migrant families, etc.
Опис
Ключові слова
освітній процес, мігранти, зміст освіти, Франція, educational process, migrants, content of education, France
Цитування
Якименко В. Зміст діяльності вчителя з дітьми мігрантів у Франції. Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : зб. тез доп. учасників VІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених, м. Харків, 15–16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; упор.: Н. Пономарьова, Н. Олефіренко, В. Андрієвська. Харків, 2024. С. 474–475.