ДО ПРОБЛЕМИ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ЗВО
Завантаження...
Дата
2024-06-13
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглядаються ефективні способи формування стійкості до стресів у викладачів. Професія викладача вважається однією з найбільш напружених видів соціальної активності і входить до групи професій з великою присутністю стресфакторів, що, у свою чергу, висуває підвищені вимоги до такої комплексної характеристики як стресостійкість.
The article considers the effective methods of forming stress-resistance of young and experienced teachers. Teaching is believed to be one
of the most difficult types of social activity and this profession is included into the group of professions where there are a lot of stress-factors.
Опис
Ключові слова
стрес, стресостійкість, викладачі, саморегуляція, stress, stress resistance, lecturers, self-regulation
Цитування
Ялліна В. Л. До проблеми стресостійкості у професійній діяльності викладачів ЗВО. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 13–14 черв. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: А. В. Боярська-Хоменко, В. М. Білик, С. О. Васильєва та ін. Харків, 2024. С. 147–150.