ДО ПИТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах досліджено формування здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Система професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи характеризується внутрішньою узгодженістю та взаємозв’язками між її компонентами, зокрема, взаємозв’язком між усіма компонентами змісту професійної підготовки у контексті здоров’язбереження, врахуванням міждисциплінарного підходу до реалізації освітнього змісту під час формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів. Зазначено, що оптимізація та реалізація процесу формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки є комплексним питанням та потребує подальшого дослідження.
The thesis examines the formation of health-saving competence of the future primary school teacher. The system of professional training of future primary school teachers is characterized by internal consistency and interrelationships between its components, in particular, the interrelationship between all components of the content of professional training in the context of health care, taking into account an interdisciplinary approach to the implementation of educational content during the formation of health care competence of future teachers teachers It is noted that the optimization and implementation of the process of formation of health-saving competence among future primary school teachers in the process of professional training is a complex issue and requires further research.
Опис
Ключові слова
початкова школа, професійна підготовка, здоров’язбережування, компетентність, майбутні вчителі, primary school, professional training, health care, competence, future teachers, educational process
Цитування
Науменко Н. В. До питання здоров’язбереження у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 93–94.