ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах проаналізовано інклюзивну освіту в умовах дистанційного навчання. В основу інклюзивної освіти покладено, що всі діти, незалежно від їхніх здібностей, походження чи інших особливостей, мають право на якісну освіту, яка відповідає їхнім індивідуальним потребам. У контексті дистанційного навчання інклюзивна освіта є суттєвим інструментом для забезпечення рівних можливостей та високоякісної освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних здібностей або особливостей.
In theses, inclusive education in the conditions of distance learning is analyzed. The basis of inclusive education is that all children, regardless of their abilities, origin or other characteristics, have the right to a quality education that meets their individual needs. In the context of distance learning, inclusive education is an essential tool for ensuring equal opportunities and high-quality education for all children, regardless of their individual abilities or characteristics.
Опис
Ключові слова
дистанційне навчання, інклюзивна освіта, освітній процес, студентські роботи, distance learning, inclusive education, educational process, student works
Цитування
Сміян А. О. Інклюзивна освіта в умовах дистанційного навчання. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 34–35.