НЕВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ В КОНЦЕПЦІЇ УСПІШНОЇ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено невербальну семіотику. «Семіотика (грец. semeion – знак) – наука, яка досліджує властивості знаків та знакових систем, способи передання інформації. Іконічний аналіз семіотики освіти фокусується на вивченні освітніх іконічних систем, таких як діаграми, графіки, схеми та інші візуальні форми подання інформації. Цей підхід дозволяє аналізувати ефективність іконічних систем у передачі знань та стимулюванні освітнього процесу.
The article examines non-verbal semiotics. "Semiotics (Greek: semeion - sign) is a science that investigates the properties of signs and sign systems, ways of transmitting information. Iconic analysis of educational semiotics focuses on the study of educational iconic systems such as charts, graphs, diagrams, and other visual forms of information presentation. This approach makes it possible to analyze the effectiveness of iconic systems in transferring knowledge and stimulating the educational process.
Опис
Ключові слова
невербальні засоби комунікації, семіотика, освітній процес, аспірантські роботи, non-verbal means of communication, semiotics, educational process, postgraduate theses
Цитування
Іващенко Т. В. Невербальні засоби комунікації як дієвий інструмент в концепції успішної освіти. Наука та освіта в дослідженнях молодих учених : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молод. учених, Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін. Харків, 2024. С. 13–15.