МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ТА ІНСТРУМЕНТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації досліджено маркетингові стратегії та інструменти в умовах воєнного стану в Україні. Під час воєнного стану в Україні основним завданням бізнесу є захист своїх працівників та клієнтів. Наведено маркетингові стратегії, які можуть бути актуальними для підприємств та маркетингові інструменти, які можуть бути доцільними у малому та середньому бізнесі під час воєнного стану в Україні. Зазначено, що використання маркетингових інструментів під час війни потребує особливого підходу та обережності. Необхідно забезпечити, щоб реклама та комунікації були чесними та не викликали подразливості серед аудиторії. Важливо дотримуватися етичних стандартів та уникати використання військових тем або пропаганди у рекламних кампаніях. The publication examines marketing strategies and tools under martial law in Ukraine. During the martial law in Ukraine, the main task of business is to protect its employees and customers. Marketing strategies that may be relevant for enterprises and marketing tools that may be appropriate for small and medium-sized businesses during martial law in Ukraine are given. It is noted that the use of marketing tools during war requires a special approach and caution. It is necessary to ensure that advertising and communications are honest and do not cause irritation among the audience. It is important to adhere to ethical standards and avoid using military themes or propaganda in advertising campaigns.
Опис
Ключові слова
маркетингові стратегії, маркетингові інструменти, воєнний стан, рекламні кампанії, студентські роботи, marketing strategies, marketing tools, martial law, advertising campaigns, student works
Цитування
Дорожко В. В. Маркетингові стратегії та інструменти в умовах воєнного стану в Україні. Тенденції та перспективи розвитку економіки і права ХХІ століття очима молоді : матеріали VІІІ Міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 16 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; за заг. ред. С. В. Бережної. Харків, 2024. С. 30–33.