РОЗУМІННЯ ТА МІСЦЕ ПРАЦІ У СУЧАСНІЙ КОНЦЕПЦІЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У НІМЕЧЧИНІ
Завантаження...
Дата
2023-06-08
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У даній роботі автор за допомогою методу якісного контент аналізу проводить дослідження сучасної концепції освіти дорослих в Німеччині з метою висвітлення розуміння та місця праці в ній. Вибірковий аналіз програмних документів та оригінальних наукових робіт показав, що праця як (1) власне трудова діяльність (робота) та (2) освітня практика (невід’ємна частина будь-якого навчального процесу) має риси сучасного «суспільства знань» з елементами проєктності, самовизначеності, креативу і т. п.
In this article, the author uses qualitative content analysis to conduct a study of modern concepts of adult education in Germany with the aim to show the understanding and place of work in it. A selective analysis of program documents and original scientific works showed that work as (1) a proper labor activity and (2) educational practice (as an integral part of every educational process) has the features of the modern society of knowledge with elements of projectivity, self/determination and creativeness.
Опис
Ключові слова
концепт праці в освіті дорослих, якісний контент аналіз, освіта дорослих, суспільство знань, Німеччина, the concept of work in adult education, qualitative content analysis, adult education, the society of knowledge, Germany
Цитування
Костенко О. В. Розуміння та місце праці у сучасній концепції освіти дорослих у Німеччині. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 8–9 черв. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: А. В. Боярська-Хоменко, В. М. Білик, О. М. Друганова та ін. Харків, 2023. С. 211–213.