СТОРІТЕЛІНГ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОРОСЛИМИ УЧНЯМИ
Завантаження...
Дата
2023-06-08
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розкрито пропозиції щодо використання прийомів сторітелінгу у вивченні іноземних мов. Сторітелінг передбачає створення структурованої розповіді, яка залучає аудиторію та викликає емоції, думки і уяву. Сторітелінг використовується через вивчення навчального матеріалу на основі цікавих розповідей, участі у розмовах з мовними партнерами або викладачами, занурення в автентичне оповідання, прослуховування подкастів, аудіокниг або перегляд фільмів і телешоу.
The article reveals proposals for using storytelling techniques in foreign language learning. Storytelling involves creating a structured narrative that engages an audience and evokes emotions, thoughts, and imagination. Storytelling is used through learning educational material based on engaging narratives, engaging in conversations with language partners or teachers, immersing yourself in authentic storytelling, listening to podcasts, audiobooks, or watching movies and TV shows.
Опис
Ключові слова
вивчення іноземної мови, іншомовна компетентність, сторітелінг, дорослі учні, освіта дорослих, foreign language learning, foreign language competence, storytelling, adult students, adult education
Цитування
Гончарова О. М. Сторітелінг для вивчення іноземної мови дорослими учнями. Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 8–9 черв. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: А. В. Боярська-Хоменко, В. М. Білик, О. М. Друганова та ін. Харків, 2023. С. 154–156.