СПЕЦИФІКА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ BYOD У НАВЧАННІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Завантаження...
Дата
2023-11-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розкрито специфіку реалізації концепції BYOD у навчанні учнів початкової школи, яка обумовлена особливостями розвитку когнітивної сфери дитини молодшого шкільного віку, особливостями навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи, дидактичним потенціалом освітніх мобільних додатків, орієнтованих на молодших школярів. The theses reveal the specifics of the implementation of the BYOD concept in the education of elementary school students, which is determined by the peculiarities of the development of the cognitive sphere of a child of elementary school age, the peculiarities of the educational and cognitive activity of elementary school students, and the didactic potential of educational mobile applications aimed at elementary school students.
Опис
Ключові слова
BYOD, початкова школа, elementary school
Цитування
Піх Я. Специфіка реалізації концепції BYOD у навчанні учнів початкової школи. Наумовські читання : матеріали XXІ Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молод. вчених, присвяч. 100-річчю до дня народж. І. О. Наумова, м. Харків, 23–24 листоп. 2023 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; за заг. ред. О. А. Жерновникової. Харків, 2024. С. 316–319.