ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ ЗАСОБАМИ ВИКОРИСТАННЯ КАЗОК

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті досліджено формування соціально-побутових навичок у дітей з інтелектуальними порушеннями використанням казок. Казкотерапія є одним з ефективних методів взаємодії з учнями початкових класів, які стикаються з різними емоційними та поведінковими проблемами. Казкотерапія і освітні завдання взаємопов’язані, оскільки під час неї учні одночасно розвивають зв’язне мовлення, навчаються висловлювати свої думки та будувати розповіді. Використання казок у процесі навчання соціально-побутового орієнтування, допомагає зробити процес цікавим та ефективним, сприяючи формуванню правильних звичок у дітей і допомагаючи зберегти їх здоров’я. Важливо підходити до цього завдання з урахуванням індивідуальних особливостей, можливостей дітей. The article investigates the formation of social and everyday skills in children with intellectual disabilities using fairy tales. Fairy tale therapy is one of the most effective methods of interaction with primary school students who face various emotional and behavioural problems. Fairy tale therapy and educational tasks are interconnected, as during it, students simultaneously develop coherent speech, learn to express their thoughts and build stories. The use of fairy tales in the process of teaching social and household orientation helps to make the process interesting and effective, promoting the formation of good habits in children and helping to maintain their health. It is important to approach this task taking into account the individual characteristics and capabilities of children.
Опис
Ключові слова
соціально-побутове орієнтування, інтелектуальні порушення, казкотерапія, діти молодшого шкільного віку, освітній процес, social and everyday orientation, intellectual disabilities, fairy-tale therapy, children of primary school age, educational process
Цитування
Шевченко З. Д. Форми, методи та прийоми формування санітарно-гігієнічної культури у молодших школярів з легкими інтелектуальними порушеннями у процесі навчання соціально-побутового орієнтування засобами використання казок. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 199–201.