КОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА ДИТИНИ ЯК ПРОЦЕС ЗБОРУ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КІЛЬКІСНОЇ ТА ЯКІСНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації проаналізовано наукову літературу з питань особливостей організації та проведення комплексної оцінки розвитку дитини в умовах інклюзивно-ресурсних центрах, які мають на меті забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами та здійснення системного кваліфікованого супроводу. Зазначено, що експертна комплексна оцінка дітей з особливими освітніми потребами – це вкрай актуальне і важливе завдання, яке потребує постійної уваги та вдосконалення методів його виконання. В сучасній Україні створено нормативно-правову базу, яка регламентує організацію та особливості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, існує й теоретична база, але практичного досвіду в здійсненні комплексної оцінки розвитку дитини досі бракує, існують дискусійні питання. The publication analyzes the scientific literature on the specifics of the organization and implementation of a comprehensive assessment of child development in the conditions of inclusive resource centers, which aim to ensure the right to education of persons with special educational needs and the implementation of systematic qualified support. It is noted that expert comprehensive assessment of children with special educational needs is an extremely relevant and important task that requires constant attention and improvement of methods of its implementation. In modern Ukraine, a normative and legal framework has been created that regulates the organization and specifics of conducting a comprehensive psychological and pedagogical assessment of child development, there is also a theoretical basis, but practical experience in implementing a comprehensive assessment of child development is still lacking, there are debatable issues.
Опис
Ключові слова
інклюзивно-ресурсні центри, діти з особливими освітніми потребами, розвиток дитини, комплексна оцінка, inclusive resource centers, children with special educational needs, child development, comprehensive assessment
Цитування
Стадник О. А. Комплексна психолого-педагогічна оцінка дитини як процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 185–188.