РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації наведено результати емпіричного дослідження особливостей емоційних станів студентської молоді. Дослідження здійснювалося на базі кафедри здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди серед здобувачів різних факультетів та освітніх програм (зокрема «Олігофренопедагогіка», «Логопедія», «Біологія», «Дошкільна освіта») та Навчально-інклюзивного центру ХНПУ. На підставі отриманих результатів емпіричного дослідження, було виявлено, що майже половина респондентів виявили низький рівень тривожності, агресивності та ригідності, що може свідчити про їхню достатню врівноваженість та стійкість до стресогенних викликів, здатність контролювати емоції та пристосовуватися до змін. Однак, трохи більше третини учасників показали високий рівень за цими характеристиками, що може вказувати на певні проблеми зі контролюванням власних емоцій, реагуванням на стресові ситуації та взаємодією з іншими людьми. Такі результати підкреслюють важливість індивідуального підходу до підтримки психічного здоров'я та емоційного благополуччя кожної особи. The publication presents the results of an empirical study of the peculiarities of emotional states of student youth. The study was conducted on the basis of the Department of Human Health, Rehabilitation and Special Psychology of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University among students of various faculties and educational programmes (in particular, Oligophrenic Pedagogy, Speech Therapy, Biology, Preschool Education) and the Educational and Inclusive Centre of KNPU. Based on the results of the empirical study, it was found that almost half of the respondents showed low levels of anxiety, aggressiveness and rigidity, which may indicate their sufficient balance and resistance to stressful challenges, ability to control emotions and adapt to change. However, just over a third of the participants showed a high level of these characteristics, which may indicate certain problems with controlling their own emotions, responding to stressful situations, and interacting with other people. These results emphasise the importance of an individual approach to supporting the mental health and emotional well-being of each person.
Опис
Ключові слова
психічне здоров'я, емоції, стрес, емпіричне дослідження, студенти, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, mental health, emotions, stress, empirical research, students, H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University
Цитування
Олійник О. Ю., Бацилєва О. В. Результати емпіричного дослідження особливостей емоційних станів студентської молоді. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 170–172.