ФОРМИ, МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЛЕГКИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-16
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано формування естетичної культури учнів з легкими інтелектуальними порушеннями на уроках образотворчого мистецтва. Естетичне виховання виступає ключовим елементом у системі освіти, спрямованим на глибокий розвиток особистості учня. Зазначено, що естетичне виховання молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями на уроках образотворчого мистецтва потребує використання вчителем різноманітних методів, форм та прийомів. Це вербальні, візуальні та практичні методи навчання, різноманітні форми, такі як уроки-гри, екскурсії та уроки-подорожі, а також застосування індивідуального підходу, похвали та заохочення, ігрових елементів. Ці підходи сприяють розвитку творчих здібностей, емоційної чутливості та естетичного смаку у дітей, що допомагає їм успішно адаптуватися в соціальному середовищі та розвивати особистісні якості. The article analyzes the formation of aesthetic culture of students with mild intellectual disabilities in fine arts classes. Aesthetic education is a key element in the education system aimed at the deep development of the student's personality. It is noted that the aesthetic education of younger schoolchildren with mild intellectual disabilities in fine arts classes requires the teacher to use various methods, forms and techniques. These are verbal, visual and practical teaching methods, various forms such as game lessons, excursions and travel lessons, as well as the use of an individual approach, praise and encouragement, game elements. These approaches contribute to the development of creative abilities, emotional sensitivity and aesthetic taste in children, which helps them to successfully adapt in the social environment and develop personal qualities.
Опис
Ключові слова
естетичне виховання, методи навчання, інтелектуальні порушення, образотворче мистецтво, aesthetic education, teaching methods, intellectual disabilities, visual arts
Цитування
Літвінчук А. М. Форми, методи та прийоми естетичного виховання молодших школярів із легкими інтелектуальними порушеннями на уроках образотворчого мистецтва. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 158–160.