ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ВИКЛАДАННЯ ГЕОГРАФІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Завантаження...
Дата
2024-05-16
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Дані тези присвячені виокремленню оптимальних видів і способів забезпечення наочної складової під час дистанційного викладання географії. Основою наочною складовою викладання фізичної й економічної та соціальної географії є карти. Без використання атласів, звичайних і контурних карт, інтерактивних карт та інших джерел картографічної інформації неможливо уявити повноцінне викладання географії. Під час дистанційного викладання географії, вчителю варто зосередити увагу на використанні таких технологій, як знімки з космосу, інтерактивних карт, картографічних тестів і вікторин тощо. Розглянуто три основні варіанти роботи з інтерактивними картами. Зазначено, що в умовах дистанційного викладання географії вчителю потрібно звернути увагу на використання інтерактивних карт, презентацій й відеофрагментів та ментальних карт для того, щоб покращити сприйняття навчального матеріалу та підвищити мотивацію та зацікавленість до опанування знань. These theses are dedicated to identifying the optimal types and methods of providing a visual component during distance teaching of geography. Maps are the basis of the visual component of teaching physical, economic, and social geography. Without the use of atlases, conventional and contour maps, interactive maps and other sources of cartographic information, it is impossible to imagine a full-fledged teaching of geography. During distance teaching of geography, the teacher should focus on the use of such technologies as pictures from space, interactive maps, cartographic tests and quizzes, etc. Three main options for working with interactive maps are considered. It is noted that in the conditions of remote teaching of geography, the teacher needs to pay attention to the use of interactive maps, presentations and video fragments, and mental maps in order to improve the perception of the educational material and increase motivation and interest in acquiring knowledge.
Опис
Ключові слова
викладання географії, дистанційне навчання, інтерактивні карти, освітній процес, teaching geography, distance learning, interactive maps, educational process
Цитування
Прилуцька Т. Д. Особливості використання наочної складової викладання географії в умовах дистанційного навчання. Харківський природничий форум : VII Міжнар, конф. молод. учених, Харків, 16–17 трав. 2024 р. : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук, І. А. Іонов, С. О. Микитюк та ін. Харків, 2024. С. 61–63.