КЕЙС-МЕТОД У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-06
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Cuiavian University in Wloclawek
Анотація
У статті досліджено кейс-метод у навчальному процесі підготовки майбутніх психологів. Даний метод надає можливість оптимально закріпити теоретичні знання, використати їх у практиці, що важливо при професійній підготовці. Реалізація кейс-методу передбачає активну взаємодію викладача і здобувача, діалоги, дискусії. Кейс-метод є перспективним інтерактивним методом у професійній підготовці фахівців у галузі психології, оскільки сприяє підвищенню рівня професійної компетентності, позитивної професійної мотивації і успішності здобувачів, розширює можливості моделювання майбутньої професійної діяльності через опрацювання конкретної практичної ситуації, а також розвитку важливих особистісних якостей майбутнього психолога. The article examines the case method in the educational process of training future psychologists. This method provides an opportunity to optimally consolidate theoretical knowledge and use it in practice, which is important for professional training. The implementation of the case method involves active interaction between the teacher and the applicant, dialogues, and discussions. The case method is a promising interactive method in the professional training of specialists in the field of psychology, as it contributes to increasing the level of professional competence, positive professional motivation and success of applicants, expands the possibilities of modeling future professional activity through the study of a specific practical situation, as well as the development of important personal qualities of the future psychologist.
Опис
Ключові слова
освітній процес, професійна підготовка, майбутні психологи, кейс-метод, educational process, professional training, future psychologists, case method
Цитування
Скрипник Н. Г. Кейс-метод у навчальному процесі підготовки майбутніх психологів. Peculiarities of interaction between pedagogy and psychology amidst education : scientific and pedagogical internship, Wloclawek, Republic of Poland, May 6 – June 16, 2024. Wloclawek, 2024. Рp. 57–60.