РОЛЬ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У ВИВЧЕННІ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ
Завантаження...
Дата
2024-03-29
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано роль відеоматеріалів у вивченні китайської мови. Під час вибору відеоматеріалів для уроку китайської мови треба зважати на такі критерії, як мовний рівень учнів, їхній вік, актуальність теми відео та відповідність темі уроку. Окрім того, потрібно заздалегідь переконатися в наявності субтитрів та перекладу та зважити можливі проблеми сприйняття. Зазначено, що використання відеоматеріалів у вивченні китайської мови є важливим елементом навчального процесу, адже за правильної організації вчителем, перегляд відеофрагментів підвищує навчальну мотивацію учнів, розширює їхній лексичний запас та сприяє набуттю краєзнавчих знань. The article analyzes the role of video materials in learning the Chinese language. When choosing video materials for a Chinese language lesson, you should take into account such criteria as the students' language level, their age, the relevance of the video topic, and the relevance of the topic of the lesson. In addition, it is necessary to make sure in advance that subtitles and translation are available and consider possible problems of perception. It is noted that the use of video materials in the study of the Chinese language is an important element of the educational process, because with proper organization by the teacher, watching video fragments increases the educational motivation of students, expands their vocabulary and contributes to the acquisition of local knowledge.
Опис
Ключові слова
вивчення китайської мови, відеоматеріали, освітній процес, learning Chinese, video materials, educational process
Цитування
Філенко І. Роль відеоматеріалів у вивченні китайської мови. Сходознавство. Актуальність та перспективи : матеріали доп. V Міжнар. наук.-метод. конф., м. Харків, 29 берез. 2024 р. : у 2 ч. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; уклад.: Н. В. Руда, Л. М. Ямпольська, І. А. Скразловська та ін. Харків, 2024. Ч. 1. С. 119–120.