ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ПРОПЕДЕВТИЧНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ В ДИСТАНЦІЙНОМУ ФОРМАТІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-04-24
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації розглянуто безперервну пропедевтичну педагогічну практику (БППП) як один із видів практичної підготовки студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, що є важливим складником процесу навчання здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, який уможливлює засвоєння та застосування на практиці теоретичних знань з психолого-педагогічних дисциплін та методики навчання, забезпечує послідовність і безперервність формування методичних та мовних умінь студентів. Зазначено, що незважаючи на вдалий досвід і позитивні відгуки, організація і проведення БППП на факультеті іноземної філології, як невід’ємного компонента освітнього процесу у ХНПУ імені Г. С. Сковороди, потребує постійного вдосконалення, залучення нових форм і методів, креативності учасників, враховуючи нові виклики, продиктовані ситуацією в країні і у світі. The publication deals with the continuous propedeutic pedagogical practice (CPP) as one of the types of practical training of students of the Faculty of Foreign Philology of H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, which is an important component of the learning process of first (bachelor's) level of higher education, which makes it possible to master and apply in practice theoretical knowledge of psychological and pedagogical disciplines and teaching methods, ensures the consistency and continuity of the formation of methodological and linguistic skills of students. It is noted that despite the successful experience and positive feedback, the organisation and conduct of the PPE at the Faculty of Foreign Philology, as an integral component of the educational process at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University, requires constant improvement, involvement of new forms and methods, creativity of participants, taking into account new challenges dictated by the situation in the country and in the world.
Опис
Ключові слова
іноземна філологія, безперервна пропедевтична педагогічна практика, підготовка фахівців, дистанційна освіта, foreign philology, continuous propaedeutic pedagogical practice, training of specialists, distance education
Цитування
Ситнікова В. Особливості проведення безперервної пропедевтичної педагогічної практики в дистанційному форматі / В. Ситнікова // Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи [Електронне видання] : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викл., учителів, здобувачів вищ. освіти, Харків, 24 квіт. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2024. – С. 164–166.