Мотивація американських готелонімів
Завантаження...
Дата
2024-02-22
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Анотація
У дослідженні визначено й описано основні мотиваційні типи назв готелів у США. Досліджувані готелоніми мотивовані власним ім’ям засновника чи співзасновників; власним іменем іншої людини, насамперед із метою вшанування історичних осіб; необхідністю позначення рівня готелю та пропонованих послуг; безпосереднім місцем розташування готелю; особливостями місцевості, у якій розташовано готель, та відповідною специфікою послуг; місцем розташування головного офісу компанії та ін. Доведено, що вельми поширеною є комбінована мотивація. The research identifies and describes the main motivation types of the US hotel names. They are motivated by the founder's or co-founder's personal name or surname; names of other individuals that usually commemorate some historical figures; names, motivated by the necessity of rating the hotel's level and the services it offers; the exact geographical location of the hotel; special features of the location and the services related to them; the locations of the company headquarters; etc. It has been proved that combined motivation is quite common.
Опис
Ключові слова
онім, ергонім, готелонім, мотивація, мотиваційний тип, onym, ergonym, hotel name, motivation, motivation type
Цитування
Зосімова О. В. Мотивація американських готелонімів / О. В. Зосімова, Є. Ю. Макєєв // Мовна освіта фахівця: сучасні виклики та тенденції : матеріали VI Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., Харків, 22 лют. 2024 р. – Харків, 2024. – С. 75–81.