Робототехніка як напрям реалізації STEM-освіти в початковій школі
Завантаження...
Дата
2024-05-10
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто освітню робототехніку – це напрям навчання і розвитку дітей, що передбачає інтеграцію знань природничих наук, технологій, математики та інформаційно-комунікаційних технологій. Цей підхід дозволяє залучити учнів різного віку до інноваційної та науково-технічної творчості, розвиваючи їхні технічні та творчі здібності. Зауважено, що освітня робототехніка забезпечує дітей не лише практичними навичками у конструюванні та програмуванні роботів, але й сприяє формуванню їхньої технічної грамотності. The article examines educational robotics - it is a direction of education and development of children, which involves the integration of knowledge of natural sciences, technologies, mathematics and information and communication technologies. This approach makes it possible to involve students of different ages in innovative and scientific and technical creativity, developing their technical and creative abilities. It is noted that educational robotics provides children not only with practical skills in designing and programming robots, but also contributes to the formation of their technical literacy.
Опис
Ключові слова
STEM-освіта, початкова школа, освітній процес, освітня робототехніка, студентські роботи, STEM education, primary school, educational process, educational robotics, student works
Цитування
Чуженкова Д. Робототехніка як напрям реалізації STEM-освіти в початковій школі / Д. Чуженкова // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 139.