Формування STEM-компетентностей у Новій українській школі

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024-05-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті проаналізовано впровадження STEM-освіти у навчальний процес загальноосвітньої середньої школи. STEM-навчання допомагає формувати у дітей критичне мислення, навички командної роботи, бачення цілісної картини світу та вміння застосовувати знання для вирішення завдань з реального світу. На відміну від класичного навчання STEM-технології і підходи надають учню можливість отримати набагато більше автономності. На такий процес навчання менше впливають стосунки, які склалися між учнем та вчителем, що дає можливість об’єктивніше оцінювати прогрес. The article analyzes the implementation of STEM education in the educational process of a secondary school. STEM education helps children develop critical thinking, teamwork skills, a holistic picture of the world, and the ability to apply knowledge to solve real-world problems. Unlike classical education, STEM technologies and approaches give the student the opportunity to gain much more autonomy. Such a learning process is less influenced by the relationship between the student and the teacher, which makes it possible to assess progress more objectively.
Опис
Ключові слова
STEM-освіта, Нова українська школа, освітній процес, студентські роботи, STEM education, New Ukrainian school, educational process, student works
Цитування
Пасічник А. Формування STEM-компетентностей у Новій українській школі / А. Пасічник // Актуальні проблеми навчання і виховання молодших школярів : матеріали І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. здобувачів вищ. освіти і молод. учених, Харків, 10 трав. 2024 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за заг. ред. Л. П. Ткаченко]. – Харків, 2024. – С. 125.