СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ОСНОВА ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РОЗВІДНИКІВ
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті з’ясовано сутність поняття стимулювання інтересу здобувачів освіти до навчально-пізнавальної діяльності, визначено його роль та значення у контексті навчання майбутніх розвідників: постійний інтерес до розвитку професійних навичок та вмінь, формування здатності зберігати високий рівень впевненості у собі, розвиток творчості та ініціативності та ін. Основні форми і методи стимулювання: похвала, визнання, заохочення до конкуренції, постановка чітких і досяжних цілей, використання інтерактивних методів. The article clarifies the essence of the concept of stimulating students' interest in educational and cognitive activities, defines its role and importance in the context of training future intelligence officers: constant interest in the development of professional skills and abilities, formation of the ability to maintain a high level of self-confidence, development of creativity and initiative, etc. The main forms and methods of incentives are: praise and recognition, encouragement of healthy competition, setting clear and achievable goals, use of interactive methods, etc.
Опис
Ключові слова
стимулювання, навчально-пізнавальна діяльність, форми і моди стимулювання, готовність, майбутні розвідники, stimulation, initial cognitive activity, forms and modes of stimulation, readiness, future scouts
Цитування
Пікус Д. Стимулювання інтересу здобувачів освіти до навчально-пізнавальної діяльності як основа ефективної підготовки майбутніх розвідників / Д. Пікус, А. Бондаренко // Вісник Сковородинівської академії молодих учених : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2024. – С. 102–108.