ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті зазначено особливості організації та проведення науковопедагогічної діяльності, її значення для розвитку педагогічної науки; доведено, що формування інформаційно-цифрової компетентності майбутнього вчителя залежить від створених відповідних умов педагогічного вишу (кваліфікація науково-педагогічних кадрів, відкритість доступу до університетських ресурсів, академічна доброчесність учасників освітнього процесу). The article describes the peculiarities of organizing and conducting scientific and pedagogical activities, their importance for the development of pedagogical science; it is proved that the formation of information and digital competence of a future teacher depends on the appropriate conditions of a pedagogical university (qualification of scientific and pedagogical staff, open access to university resources, academic integrity of participants in the educational process).
Опис
Ключові слова
наука, педагог, педагогічна освіта, університет, підготовка, science, teacher, teacher education, university, training
Цитування
Башкір О. Діджиталізація науково-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. Башкір // Вісник Сковородинівської академії молодих учених : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. Ю. Д. Бойчука]. – Харків, 2024. – С. 8–14.