Організація співпраці педагогів, учнів, батьків
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі досліджено теоретичні аспекти формування та розвитку педагогіки партнерства, схарактеризовано основні напрями організації співпраці педагогів, батьків, учнів, та стратегію діяльності керівника закладу освіти щодо означеної проблеми, розроблено кваліметричну модель оцінки рівня організації співпраці педагогів, батьків, учнів. На основі аналізу стану проблеми дослідження розроблено комплексно-цільову програму з удосконалення організації взаємодії «педагогічного трикутника». The work investigated the theoretical aspects of the formation and development of partnership pedagogy, characterized the main directions of organizing the cooperation of teachers, parents, students, and the strategy of the head of the educational institution in relation to the given problem, developed a qualitative model for assessing the level of organizing the cooperation of teachers, parents, and students. On the basis of the analysis of the state of the research problem, a comprehensive and targeted program was developed to improve the organization of the interaction of the "pedagogical triangle".
Опис
Ключові слова
педагогіка партнерства, педагогічна взаємодія, «педагогічний трикутник», стратегія діяльності, partnership pedagogy, pedagogical interaction, "pedagogical triangle", activity strategy
Цитування
Корольова А. О. Організація співпраці педагогів, учнів, батьків : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 073 Менеджмент / А. О. Корольова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. наук. основ упр. – Харків, 2024. – 68 с. : табл. + дод.