Система корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в Україні (ХХ – початок ХХІ століття)
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку системи спеціальної освіти в Україні в ХХ ст. Розкрито особливості надання корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в інклюзивно-ресурсних центрах, з огляду на їх інноваційність для України; в спеціальних школах у добу незалежності України. Здійснено аналіз першоджерел, присвячених проблемам інклюзивного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в закладах загальної середньої освіти. A historical and pedagogical analysis of the development of the system of special education in Ukraine in the ХХth century was carried out in the qualifying work. The peculiarities of providing correctional and pedagogical assistance to children with intellectual disabilities in inclusive resource centers are revealed, given their innovativeness for Ukraine; in special schools during the days of Ukraine's independence. An analysis of literature sources devoted to the problems of inclusive education of children with intellectual disabilities in schools was carried out.
Опис
Ключові слова
діти з порушеннями інтелектуального розвитку, корекція, спеціальна школа, інклюзивно-ресурсний центр, інклюзивне навчання, children with intellectual disabilities, correction, special school, inclusive resource center, inclusive education
Цитування
Мішенкова В. В. Система корекційно-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку в Україні (ХХ – початок ХХІ століття) : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 016 Спеціальна освіта / В. В. Мішенкова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. здоров’я людини, реабілітології і спеціальної психології. – Харків, 2024. – 74 с.