ПРАКТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2024
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Мета дослідження: розробка методики вивчення в профільній школі технічних досягнень в області мікроелектроніки, що має практичне спрямування. Об’єкт дослідження: процес навчання шкільного курсу фізики в профільних класах. Предмет дослідження: засоби та інструменти для реалізації практичної спрямованості в шкільному курсі фізики. Гіпотеза дослідження: навчання фізики в профільній школі стане більш ефективним, якщо забезпечити інтеграцію фізико-математичного та індустріально-технологічного профілів і розробити навчально-методичний комплекс по мікроелектроніці з елементам наноелектроніки. Завдання дослідження: 1. Виявлення сучасного стану проблеми формування нового знання в області мікроелектроніки в профільних класах закладів середньої освіти. 2. Розробка програми, змісту та методики вивчення курсу з мікроелектроніки та елементів наноелектроніки для профільних класів з практичним спрямуванням закладів середньої освіти. 3. На основі запропонованої методики навчання мікроелектроніки та елементів наноелектроніки в профільних класах провести аналіз застосування такої методики і зробити висновки. Методи дослідження: • теоретичні: аналіз та систематизація наукової літератури з питань підготовки здобувачів у закладах середньої освіти на заняттях з фізики у профільних класах; узагальнення та синтез освітніх концепцій підготовки здобувачів у ЗСО; емпіричні: спостереження, експертна оцінка, бесіди, анкетування. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає в тому, що розроблено програма, зміст та методики навчання фізико-технічних основ мікроелектроніки та елементів наноелектроніки для профільних класів закладів середньої освіти. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні поради навчання фізико-технічних основ мікроелектроніки та елементів наноелектроніки для профільних класів закладів середньої освіти можуть використовуватись в закладах передвищої освіти, коледжах технічного спрямування тощо. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає в тому, що опрацьовано та систематизовано відомості щодо практичної спрямованості при вивченні фізики в профільній школі. The purpose of the study: to develop a methodology for studying technical achievements in the field of microelectronics in a specialized school, which has a practical direction. Object of research: the process of teaching a school physics course in specialized classes. Subject of research: tools and tools for implementing practical orientation in the school physics course. Research hypothesis: teaching physics in a specialized school will become more effective if we ensure the integration of physical-mathematical and industrial-technological profiles and develop an educational and methodological complex on Microelectronics with nanoelectronics elements. Research objectives: 1.identification of the current state of the problem of forming new knowledge in the field of microelectronics in specialized classes of secondary education institutions. 2.development of the program, content and methodology of studying the course on microelectronics and nanoelectronics elements for specialized classes with a practical direction of secondary education institutions. 3.based on the proposed methodology for teaching microelectronics and nanoelectronics elements in specialized classes, analyze the application of such a technique and draw conclusions. Research methods: – theoretical: analysis and systematization of scientific literature on the preparation of applicants in secondary education institutions in physics classes in specialized classes; generalization and synthesis of educational concepts of preparation of applicants in the SEI; empirical: observations, expert assessment, conversations, questionnaires. The scientific novelty of the qualification work lies in the fact that the program, content and methods of teaching the physical and technical basics of microelectronics and nanoelectronics elements for specialized classes of secondary education institutions have been developed. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodological tips for teaching the physical and technical basics of microelectronics and elements of nanoelectronics for specialized classes of secondary education institutions can be used in pre-primary education institutions, technical colleges, etc. The theoretical significance of the study lies in the fact that information about the practical orientation in the study of physics in a specialized school has been processed and systematized.
Опис
Ключові слова
практична спрямованість, профільна школа, профільний клас, здобувачі освіти, фізика, освітній процес, practical orientation, profile school, profile class, applicants for education, physics, educational process
Цитування
Бабурніч Ю. М. Практична спрямованість при вивченні фізики в профільній школі : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014.08 Середня освіта (Фізика) / Ю. М. Бабурніч ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. фізики і хімії. – Харків, 2024. – 59 с. : іл., табл. + дод.
Колекції