ЦИФРОВІ СЕРВІСИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Завантаження...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто ступінь дослідження проблеми використання цифрових сервісів в організації освітнього процесу у вітчизняній та зарубіжній теорії. Крім того, розкрито історію розвитку діджиталізації освіти та визначено роль і значення цифрових сервісів в освітньому процесі закладу вищої педагогічної освіти. Також проаналізовано особливості організації освітнього процесу з використанням цифрових застосунків та обґрунтовано практичне використання цифрових сервісів в освітній діяльності. Розроблено методичні рекомендації використання цифрових сервісів та створені практичні кейси з використання цифрових сервісів. In this qualification work, the degree of problem’s study of using digital services in the organization of the educational process in domestic and foreign theory is considered. Additionally, the history of the development of education’s digitalization is discovered and the role and importance of digital services in the educational process of higher pedagogical education institutions is determined. The features of the organization of the educational process using digital applications are also analyzed, and the practical use of digital services in educational activities is grounded. Methodological recommendations for the use of digital services are developed and practical cases on the use of digital services are created.
Опис
Ключові слова
цифрові сервіси, дистанційне навчання, цифрова компетентність, процес навчання, освітній процес, digital services, distance learning, digital competence, learning, educational process
Цитування
Желізняк О. А. Цифрові сервіси в організації освітнього процесу закладів вищої педагогічної освіти : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 011 Освітні, педагогічні науки / О. А. Желізняк ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. освітології та інновац. педагогіки. – Харків, 2024. – 92 с. : іл., табл. + дод.