ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ШКІЛЬНИХ КУРСАХ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
Завантаження...
Файли
Дата
2023-11-09
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Анотація
У публікації досліджено використання цифрових технологій у шкільних курсах біології та хімії. В епоху інформатизації вчителям належить ключова роль у формуванні інноваційного потенціалу країни (Ahmad et al., 2023). Вирішити таке важливе завдання може лише вчитель, який добре володіє сучасними педагогічними та інформаційними технологіями, постійно працює над собою, удосконалює свої знання, уміння та навички, творчо підходить до своєї роботи. Освітній процес, навчальні плани і програми середньої освіти потребують подальшого вдосконалення шляхом широкого впровадження нових інноваційно-педагогічних технологій і методики навчання, якісного оновлення науково-виховного процесу здобувачів та запровадження сучасних організаційних форм (Haleem et al., 2022). Зазначено, що успішне використання технології зазвичай відбувається, тоді, коли технологія є «невидимою», доступною та простою у використанні. У цифровій системі робота вчителя полягає в тому, щоб направляти. Спрямування вчителя визначає напрямок розвитку учня. Учні звертаються тільки до нього, коли виникають складні ситуації. Цифровізація освіти допоможе учням школи краще рухатися в інформаційному світі в майбутньому, оскільки це використання цифрових інструментів на уроках біології, хімії сприяє підвищенню інтересу та позитивної мотивації учнів. The publication explores the use of digital technologies in school biology and chemistry courses. In the age of informatisation, teachers play a key role in shaping the country's innovation potential (Ahmad et al., 2023). Only a teacher who is well versed in modern pedagogical and information technologies, constantly works on himself/herself, improves his/her knowledge, skills and abilities, and is creative in his/her work can solve such an important task. The educational process, curricula and programmes of secondary education need to be further improved through the widespread introduction of new innovative pedagogical technologies and teaching methods, qualitative updating of the scientific and educational process of students and the introduction of modern organisational forms (Haleem et al., 2022). It is noted that the successful use of technology usually occurs when the technology is "invisible", accessible and easy to use. In a digital system, the teacher's job is to guide. The teacher's direction determines the direction of the student's development. Students turn only to him or her when difficult situations arise. The digitalisation of education will help school students to move better in the information world in the future, as this use of digital tools in biology and chemistry lessons helps to increase students' interest and positive motivation.
Опис
Ключові слова
учні, хімія, біологія, Google Classroom, Docs, Drive, Forms, Meet and Calendar, Keep, Jamboard, Sites, Sheets, Lens, students, chemistry, biology
Цитування
Ярис О. О. Використання цифрових технологій у шкільних курсах біології та хімії / О. О. Ярис, В. В. Єрецький // Освітні та наукові виміри природничих наук : зб. матеріалів ІV Всеукр. заоч. наук. конф., Суми, 9 листоп. 2023 р. – Суми, 2023. – С. 143–147.