Формування академічно доброчесного середовища: виклики сьогодення

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023-09-18
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Liha-Pres
Анотація
Більшість суб’єктів, які є учасниками освітнього процесу не розуміють, що кожен з них і є тією особою, яка у своїй діяльності має реалізовувати академічну доброчесність, а отже своєю діяльністю створювати загальну картину академічної доброчесності України. Дотримання кожним учасником освітнього процесу академічної доброчесності є пазликом загального освітнього тла України і незважаючи на те, що це всього лише структурний елемент – відсутність хоча б однієї цієї маленької частинки буде впливати негативно, створюючи нецілісну картину, тим самим, не дозволяючи дійти до результату – створення ефективної системи. Усвідомлення того, що академічна доброчесність починається з кожного з нас, дозволяє сформувати у кожної людини нульову толерантність до недоброчесності – спочатку в освіті, а потім і до діяльності у будь-якій сфері, зокрема у державній владі, яка має існувати заради забезпечення прав і свобод людини. У свою чергу прищеплення та розвиток розуміння, що неприпустимо видавати за своє чужі ідеї, висловлювання, результати роботи, вимагати вирішення ситуацій на підставі свого статусу, знайомств тощо – формує той рівень правосвідомості, який дозволяє формувати цивілізоване європейське суспільство, де реалізуються ідеали справедливості, а отже визначає непогані перспективи до інтеграції України у цивілізований європейський простір. The majority of subjects involved in the educational process do not understand that each of them is the person who should implement academic integrity in their activities and, therefore, create a general picture of academic integrity in Ukraine. The observance of academic integrity by each participant in the educational process is a puzzle of the general educational background of Ukraine, and despite the fact that it is only a structural element, the absence of at least one of these small parts will have a negative impact, creating an incomplete picture, thereby preventing the result - the creation of an effective system. Awareness that academic integrity begins with each of us allows us to develop zero tolerance for dishonesty in every person - first in education, and then in any field, including government, which should exist to ensure human rights and freedoms. In turn, inculcating and developing the understanding that it is unacceptable to pass off other people's ideas, statements, work results as your own, to demand solutions to situations based on your status, acquaintances, etc. forms the level of legal awareness that allows for the formation of a civilised European society where the ideals of justice are realised, and therefore determines good prospects for Ukraine's integration into the civilised European space.
Опис
Ключові слова
академічна доброчесність, академічно доброчесне середовище, освіта, освітній процес, науково-педагогічна діяльність, науково-педагогічні працівники, учасники освітнього процесу, academic integrity, academically virtuous environment, education, educational process, scientific and pedagogical activity, scientific and pedagogical workers, participants of the educational process
Цитування
Коваленко О. О. Формування академічно доброчесного середовища: виклики сьогодення / Коваленко О. О. // Академічна доброчесність, відкрита наука та штучний інтелект: як створити доброчесне освітнє середовище : зб. есе програми підвищення кваліфікації, 18 верес. – 18 жовт. 2023 р.. – Львів ; Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 227–229.