ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМ НАВЧАННЯМ
Завантаження...
Дата
2021-11-23
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
International Science Group
Анотація
У публікації досліджено зміст професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням. «Інклюзія» – це інновація в освіті, яка передбачає процес системних реформ, що охоплюють модифікацію змісту, методів викладання, підходів, структур і стратегій освіти. Успіх будь-якої інновації залежить від професійних компетентностей педагогів. Педагог інклюзивного закладу повинен бути наділений високими показниками професійної соціальної адаптованості, емпатійності, а також комунікативними й організаторськими здібностями; уміти працювати в команді, бути гнучким і толерантним, розуміти, поважати й ураховувати індивідуальні особливості дітей. Зазначено, що в умовах інклюзивного навчання педагоги повинні набувати нових компетентностей: знання, різноманітні методики комплексної оцінки розвитку, методики навчання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами, набувати нового досвіду роботи в інклюзивному середовищі. The publication examines the content of the professional competence of teaching staff in educational institutions with inclusive education. "Inclusion" is an innovation in education, which involves a process of systemic reforms, covering the modification of content, teaching methods, approaches, structures and strategies of education. The success of any innovation depends on the professional competence of teachers. A teacher of an inclusive institution should be endowed with high indicators of professional social adaptability, empathy, as well as communication and organizational skills; be able to work in a team, to be flexible and tolerant, to understand, respect and take into account the individual characteristics of children. It is noted that in the conditions of inclusive education, teachers must acquire new competencies: knowledge, various methods of comprehensive assessment of development, methods of teaching and development of children with special educational needs, gain new experience of working in an inclusive environment.
Опис
Ключові слова
інклюзивне навчання, педагоги, професійна компетентність, освітній процес, діти з особливими освітніми потребами, inclusive education, teachers, professional competence, educational process, children with special educational needs
Цитування
Лященко В. М. Зміст професійної компетентності педагогічних працівників закладів освіти з інклюзивним навчанням / В. М. Лященко // Science foundations of modern science and practice : Abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Athens, Greece, November 23–26, 2021. – Athens, 2021. – Pp. 399–402.