Оцінка об’єму, швидкості сприйняття та переробки інформації в зоровому аналізаторі у учнів в сучасних умовах навчання

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2023-04-17
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
European Conference
Анотація
Наукові публікації, в яких наведена частота та інтенсивність проявів симптомів комп’ютерного зорового синдрому серед дітей шкільного віку і психофізіологічні особливості його функціонування в умовах збільшення середнього часу використання електронних пристроїв на сьогоднішній день малочислені. У зв’язку з вище зазначеним, мета нашого дослідження – виявити об’єм, швидкість сприйняття та переробки інформації в зоровому аналізаторі в учнів у сучасних умовах навчання. У ході дослідження з'ясовано, що сучасні умови навчання, які базуються на інформатизації освіти, підвищеному використанні гаджетів, негативно відбиваються на психофізіологічній функціональній здатності зорового аналізатору учнів, уповільнюючи швидкість переробки інформації у ньому через надмірну напругу. У той же час, активний спосіб життя зумовлює підвищення коефіцієнту об’єму зорової інформації та пропускної здатності сенсорної системи, швидкості переробки інформації у підлітків. Тобто, в умовах інформатизації освіти, ведення активного рухового режиму є запорукою кращого рівня засвоєння навчального матеріалу дітьми та, загалом, оптимізації навчального процесу. Scientific publications that indicate the frequency and intensity of symptoms of computer vision syndrome among school-aged children and the psychophysiological features of its functioning in the conditions of an increase in the average time of using electronic devices are few today. In connection with the above, the purpose of our research is to reveal the volume, speed of perception and processing of information in the visual analyzer in students in modern learning conditions. In the course of the study, it was found that modern learning conditions, which are based on the informatization of education, the increased use of gadgets, have a negative impact on the psychophysiological functional ability of the visual analyzer of students, slowing down the speed of information processing in it due to excessive tension. At the same time, an active lifestyle leads to an increase in the ratio of the volume of visual information and the bandwidth of the sensory system, the speed of information processing in adolescents. That is, in the conditions of informatization of education, maintaining an active motor mode is a guarantee of a better level of assimilation of educational material by children and, in general, optimization of the educational process.
Опис
Ключові слова
комп’ютерний зоровий синдром, об’єм та швидкість сприйняття і переробки зорової інформації, computer vision syndrome, volume and speed of perception and processing of visual information
Цитування
Грідунова І. В. Оцінка об’єму, швидкості сприйняття та переробки інформації в зоровому аналізаторі у учнів в сучасних умовах навчання / І. В. Грідунова, А. В. Мамотенко // Scientific fundamentals of solving modern scientific problems : Abstracts of XV International Scientific and Practical Conference, Varna, Bulgaria, April 17–19, 2023. – Varna, 2023. – Pp. 27–30. – URL: https://eu-conf.com/events/scientific-fundamentals-of-solving-modern-scientific-problems/