РОЛЬ КЛУБНИХ ОБ’ЄДНАНЬ І МОЛОДІЖНИХ ЦЕНТРІВ У РОЗВИТКУ SOFT SKILLS КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Завантаження...
Дата
2020-05-14
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У публікації розглянуто роль клубних об’єднань і молодіжних центрів у розвитку soft skills компетентностей студентів закладів вищої педагогічної освіти України. Участь у творчих студіях, мистецьких гуртках дозволяє максимально розкрити soft-skills здібності та компетентності кожного учасника, а для майбутнього вчителя такі якості, як комунікативність, самоорганізація, креативність, інформативність особливо необхідні для професійної діяльності. Зазначено, що важливим аспектом виховання компетентних фахівців є поєднання аудиторної і позааудиторної роботи як відповідність до сучасних вимог ринку праці. Студенти мають оволодівати загально-професійними знаннями, вміннями та навичками (hard skills), а також мати суб’єктивно-особистісні здатності: бути лідером, вільно спілкуватися, вирішувати проблемні ситуації, працювати в команді, бути креативними (soft skills). The publication examines the role of club associations and youth centers in the development of soft skills of students of higher pedagogical education institutions of Ukraine. Participation in creative studios, art circles allows maximum to reveal the soft-skills of each participant's abilities and competences, and for the future teacher such qualities as communication, self-organization, creativity, informativeness are especially necessary for professional activity. It is noted that an important aspect of educating competent specialists is the combination of classroom and extracurricular work as compliance with modern requirements of the labor market. Students must master general professional knowledge, abilities and skills (hard skills), as well as have subjective and personal abilities: to be a leader, communicate freely, solve problem situations, work in a team, be creative (soft skills).
Опис
Ключові слова
виховний процес, позааудиторна робота, soft skills, професійна підготовка, аспірантські роботи, educational process, extracurricular work, professional training, postgraduate works
Цитування
Чубукіна О. М. Роль клубних об’єднань і молодіжних центрів у розвитку soft skills компетентностей студентів закладів вищої педагогічної освіти України / О. М. Чубукіна // Наука та освіта в дослідженнях молодих учених [Електронне видання] : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. для студ., аспірантів, докторантів, молодих учених, Харків, 14 трав. 2020 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Ю. Д. Бойчук (голов. ред.) та ін.]. – Харків, 2020. – С. 393–394.