Прийоми підвищення концентрації уваги учнів старшої школи під час аудіювання

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-11-21
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглядається процес формування в учнів старшої школи вмінь аудіювання як складника іншомовної комунікативної компетентності. Зважаючи на мовні та мовленнєві труднощі аудіювання, а також особливості довільної уваги, розроблено прийоми, що сприяють збільшенню тривалості концентрації уваги під час прослуховування іншомовного аудіоповідомлення. The article deals with the process of developing senior school students’ listening skills as a part of foreign language communicative competence. Taking into account linguistic and communicative difficulties in listening as well as the main features of sustained attention, the author develops a set of techniques which facilitate the increase of attention span in the process of listening to a foreign language audiotext.
Опис
Ключові слова
вміння аудіювання, іншомовна комунікативна компетентність, тривалість концентрації уваги, труднощі аудіювання, учні старшої школи, listening skills, foreign language communicative competence, attention span, difficulties in listening, senior school students
Цитування
Селіверстова І. Прийоми підвищення концентрації уваги учнів старшої школи під час аудіювання / І. Селіверстова // Актуальні проблеми іноземної філології і лінгводидактики [Електронне видання] : зб. наук. ст. здобувачів вищої освіти ф-ту інозем. філології Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди / Харків. нац. пед.ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: Т. В. Подуфалова (голов. ред.) та ін.]. – Харків : [б. в.], 2022. – Вип. 4. – С. 251–254.