Контент-маркетинг у соціальних мережах як трендова сучасна складова маркетингової стратегії розвитку бізнесу

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019-05-21
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Автором досліджено стратегії маркетингу соціальних мереж в розвитку бізнесу. Серед усіх стратегій інтернет-маркетингу виділено контент-маркетинг, який сьогодні користується чималою популярністю. The author researched the marketing strategies of social networks in business development. Among all Internet marketing strategies, content marketing is highlighted, which is very popular today.
Опис
Ключові слова
онлайн-середовище, маркетинг соціальних мереж, контент-маркетинг, студентські роботи, online environment, marketing of social networks, content marketing, student work
Цитування
Ситник В. О. Контент-маркетинг у соціальних мережах як трендова сучасна складова маркетингової стратегії розвитку бізнесу / В. О. Ситник // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: І. Ф. Прокопенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 127–129.