Реалізація особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики учнів 7-9 класів на засадах задачного підходу

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У роботі проаналізовано специфіку особистісно-орієнтованої моделі навчання в закладах загальної середньої освіти. Встановлено можливості задачного підходу для реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики. Розроблено та апробовано навчально-методичні матеріали для реалізації особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики учнів 7-9 класів на засадах задачного підходу. The paper analyzes the specifics of the person-oriented model of education in institutions of general secondary education. The possibilities of a problem-based approach to the implementation of a person-oriented model of computer science education have been established. Educational and methodical materials for implementation of a person-oriented model of learning computer science for students of grades 7-9 based on the problem-based approach.
Опис
Ключові слова
особистісно-орієнтоване навчання, задачний підхід, Нова українська школа, особистість, шкільний курс інформатики, навчально-методичне забезпечення, навчально-методичне забезпечення, personality-oriented learning, problem-based approach, New Ukrainian school, personality, school computer science course, educational and methodological support
Цитування
Штикова А. С. Реалізація особистісно-орієнтованої моделі навчання інформатики учнів 7-9 класів на засадах задачного підходу : кваліфікац. робота на здобуття освіт. ступеня магістр : спец. 014 Середня освіта (Інформатика) / А. С. Штикова ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, каф. інформатики. – Харків, 2022. – 80 с. : дод.
Колекції