МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM–ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Завантаження...
Дата
2022-11-03
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У дослідженні розглянуто методичні аспекти формування дослідницьких умінь шляхом реалізації STEM–орієнтованого підходу в профільній школі. Наведено основні компетенції, які формуються в учнів при навчанні, та основні організаційні форми роботи при навчанні математики за STEM-принципом. The research examines methodological aspects of the formation of research skills through the implementation of a STEM-oriented approach in a specialized school. The main competencies that are formed in students during training and the main organizational forms of work in teaching mathematics according to the STEM principle are given.
Опис
Ключові слова
дослідницькі уміння, STEM, профільна школа, research skills, specialized school
Цитування
Штонда О. Г. Методичні особливості формування дослідницьких умінь при реалізації STEM-орієнтованого підходу в профільній школі / О. Г. Штонда, О. О. Новохатська // Наумовські читання : зб. тез доп. учасників XX Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, присвяч. 300-річчю з дня народж. Г. С. Сковороди, Харків, 3–4 листоп. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. О. А. Жерновникової]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 234–236.