ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНИЙ КОНСТРУКТ ГЛОБАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Завантаження...
Дата
2020-05-27
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський торговельно-економічний коледж Київського національного торговельно-економічного університету
Анотація
Автором було проаналізовано питання теоретичного конструкту глобального навчання. Глобальне навчання є продуктом глобалізаційних процесів, які бурхливо розвиваються, не зважаючи на те, що реалії сьогодення (світова пандемія на коронавірус, зокрема) вносять свої корективи у традиційне розуміння цього феномену. Сьогодні певним чином активізуються антиглобалізаційні настрої, але інтеграційний курс є визначеним і остаточним. The author analyzed the issues of the theoretical construct of global learning. Global learning is a product of globalisation processes that are developing rapidly are developing rapidly, despite the fact that the realities of today (the global coronavirus pandemic, in particular) are making adjustments to the traditional understanding of this phenomenon. Today, anti-globalisation sentiments are somewhat intensified, but the integration course is definite and final.
Опис
Ключові слова
філософія, теоретичний конструкт, глобальне навчання, глобалізація, соціальний простір, philosophy, theoretical construct, global learning, globalization, social space
Цитування
Триняк М. В. До питання про теоретичний конструкт глобального навчання / М. В. Триняк, М. Триняк // Освітній простір в контексті суспільних трансформацій: виклики сьогодення та пріоритети розвитку : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. науковців, викладачів, аспірантів та фахівців-практиків, Харків, 27–29 трав. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 16–18.