ВІЗУАЛІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-11-03
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У статті розглянуто засоби візуалізації начального матеріалу для підвищення якості засвоєння та запам’ятовування учнями основних властивостей та взаємозв’язків. Візуалізація за допомогою сучасних засобів навчання є однією із важливих складових процесу формування математичної компетентності учнів закладів загальної освіти і розглядається як реалізація принципу наочності навчання. In the article are discussed means of visualizing the educational material for improving the quality of assimilation and memorization by students of the main properties and relationships. Visualization which is organized with the help of modern teaching aids is one of the important components of the process of forming the mathematical competence of students of general education institutions and is considered as the implementation of the principle of visual learning.
Опис
Ключові слова
візуалізація, блок-схема, термін, активізація, visualization, block diagram, term, activation
Цитування
Простакова Ю. С. Візуалізація навчального матеріалу як засіб підвищення рівня навчальних досягнень учнів при вивченні математики / Ю. С. Простакова, Н. В. Сидоренко // Наумовські читання : зб. тез доп. учасників XX Всеукр. наук.-метод. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, присвяч. 300-річчю з дня народж. Г. С. Сковороди, Харків, 3–4 листоп. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. О. А. Жерновникової]. – Харків : [б. в.], 2022. – С. 119–121.