СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНИЙ МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2019
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Автор розкриває роботу в соціальних мережах як важливий маркетингової комунікації в індустрії зустрічей, використання якого впливає на успіх і процвітання компанії в цілому. The author reveals the work in social networks as an important marketing communication in the meeting industry, the use of which affects the success and prosperity of the company as a whole.
Опис
Ключові слова
використання соціальних мереж, роль маркетингу в Інтернеті, студентські роботи, the use of social networks, the role of marketing on the Internet, student work
Цитування
Білокудря Л. В. Соціальні мережі як сучасний маркетинговий інструмент / Л. В. Білокудря // Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [орг. ком.: І. Ф. Прокопенко та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 107–108.