ОСОБЛИВОСТІ ТА УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВІВ НАВЧАННЯ У СТУДЕНТІВ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018-04-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
Схарактеризовано психолого-педагогічні аспекти мотивації до навчання як інтегрального способу організації активності людини та будь-якого її спонукання, детермінантами якого є як внутрішні, так і зовнішні причини. Вона виконує селективну, когнітивну, спонукальну, змістовно-регуляційно-виконавчу та формувальну функції. Проаналізовано особливості мотивів навчання студентів педагогічного університету. The psychological and pedagogical aspects of motivation for learning as an integral way of organizing human activity and any way of inducing a person, which has both internal and external reasons, are described. Motivation has selective, cognitive, incentive, content-regulatory-executive and forming functions. The peculiarities of the motives for learning of students of the pedagogical university are analysed.
Опис
Ключові слова
мотив, «зовнішні» та «внутрішні» стимули, потреба в досягненні успіхів, ресурсний підхід, зовнішні та внутрішні ресурси особистості, motive, «external» and «internal» incentives, need for achievement, resource-based approach, external and internal resources of the person
Цитування
Микитюк С. Особливості та умови формування мотивів навчання у студентів / С. Микитюк // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 10 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за ред. С. Т. Золотухіної, І. І. Дорожко]. – Харків : Стиль-Издат, 2018. – С. 278–281.